dinsdag 8 december 2009

NVB zoekt Masterstudent


De NVB (Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten) is op zoek naar (bij voorkeur) masterstudent(e) (Film- en Televisie Wetenschappen, Communicatiewetenschappen, Marketing, Economie, e.a.) die haar/zijn scriptie wil schrijven over Internet Community Marketing mogelijkheden voor de bioscopen en filmtheaters. Wat kan Hyves, Facebook, Twitter betekenen voor de relatie tussen bioscopen/filmhuizen en haar publiek nu traditionele vormen van marketing niet meer voldoen? Hoe kan de bioscoop/het filmtheater profiteren van de I-Phone? Wat is de volgende stap na de digitale nieuwsbrief? Onderzoek hiernaar dient te resulteren in een handboek voor bioscopen en filmtheaters, dat gepresenteerd en toegelicht zal worden op een seminar over dit onderwerp, voor alle bioscopen in Nederland. Geïnteresseerden kunnen een brief met motivatie schrijven naar: NVB, t.a.v. Fenneke Tjooitink, Laan van Kronenburg 2, 1183 AS Amstelveen.

Geen opmerkingen: