Wilbert Schreurs, docent Algemene Cultuurwetenschappen aan de VU, heeft voor het Louwman Museum in Den Haag de tentoonstelling Blij dat ik Rij over 125 jaar autoreclame samengesteld. Op een originele manier wordt de maatschappelijke en culturele betekenis van de auto belicht aan de hand van spraak-makende reclamecampagnes uit binnen- en buitenland. Blij dat ik Rij, 125 jaar Autoreclame is de eerste overzichtstentoonstelling over autoreclame ooit in Nederland.
17.02.2012 t/m 15.04.2012 in het Louwman Museum Den Haag
Gone but far from forgotten
-
Kristin here: The speed with which the news of David’s death, early on the
morning of February 29, 2024, spread has amazed me. I expected many
responses: c...
Upcoming book presentation and previous ones
-
Here is an update on the presentations of my new book, Quo vadis?, Cabiria
and the ‘Archaeologists’: Early Italian Cinema’s Appropriation of Art and
Archae...
Nieuwe publicatie over behoud born-digital erfgoed
-
*Ansichtkaart van DDS. Bron: Amsterdam Museum, CC: BY-NC-SA 2.0.*
Tijdens een feestelijke bijeenkomst in Amsterdam zijn op 17 november 2017
de resultate...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten